Bestellen

Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?

Binnen 5 minuten na jouw aankoop ontvang je per e-mail een bevestiging van jouw bestelling. Email niet ontvangen? Check eerst even je ongewenste email box.

Foutje gemaakt? Geen probleem! Neem contact met ons op en wij lossen het voor je op!

Na 5 minuten nog geen mail? Neem even contact met ons op en wij zoeken het voor je uit!

Ontvang ik een factuur bij mijn bestelling?

Zodra de bestelling voltooid is ontvang je per e-mail een factuur van je bestelling. Omdat veel klanten onze items als cadeautje verzenden, sturen wij nooit een factuur mee per post.

Wel is het mogelijk om je factuur te downloaden via jouw MijnPersoonlijk account.

Kan ik mijn cadeau naar het buitenland versturen?

Dat is geen probleem! Kies in de winkelmand voor de optie ander verzendadres, en wij zorgen er voor dat het cadeau op plaats van bestemming zal komen. De verzendkosten die hiermee gemoeid gaan verschijnen op de afreken pagina.

Kan ik mijn bestelling achteraf nog aanpassen?

Als je bestelling nog niet is betaald kun je zowel jouw ontwerp als adresgegevens nog aanpassen. Dit kun je doen door in te loggen op MijnPersoonlijk en naar jouw bestelling te gaan.

Neem voor de zekerheid ook nog even telefonisch contact met ons op.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Is jouw bestelling nog niet betaald? Dan kunnen wij jouw bestelling nog annuleren. Zodra de betaling is voltooid is dit niet meer mogelijk.

Neem altijd even telefonisch contact met ons op om jouw annulering aan ons door te geven.